Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Tim Putting - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Tim Putting - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 Maart 2014 | Nederland, Hilversum

De dag waarvan we allemaal wisten die zou gaan komen was dan eindelijk aangebroken: Het afscheidsfeestje van Tim, gecombineerd met een vroege verjaardag. Vanaf een uurtje of half 6 stroomde langzamerhand de familie binnen, die in grote getale waren komen opdraven. Na veel leuke gesprekken over m'n reis, lekker bij het vuur te hebben gechilld, en te hebben genoten van de heerlijke specerijen die werden voorgeschoteld, werden er warme afscheidsknuffels gegeven en begonnen de vrienden ook binnen te druppelen. Hiervan kwamen er ook veel nog een keertje gedag zeggen voordat ik donderdag naar Zuid-Amerika vertrek. Het was een avond vol vele originele kaarten, aantrekkelijke aanboden en humor. Ondanks 3 uur slaap vanwege een feestje in Amsterdam de dag ervoor, en een zware wedstrijd in de benen, was het een topfeest en werd het dan ook vrij laat! Om half 4 gingen de laatste mensen de deur uit. Nu ben ik bezig met mijn tas inpakken en mijn eerste verslagje schrijven om te kijken of deze site doet wat het moet doen. De spanning begint steeds verder op te lopen, maar ik heb er aan de andere kant ook onwijs veel zin in! Ik zal jullie op deze manier zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van mijn belevenissen, en bij deze bedankt aan iedereen die aanwezig was op het feestje, ik heb een topavond gehad!

  • 18 Maart 2014 - 17:08

    Apf:

    Ik verheug me er al op....niet zozeer dat tim thuis weggaat - heeft voordelen, maar Perra is al dagen van slag-maar meer op de grappige verslagen van zoonlief. Geniet Tim en denk weinig aan huis of reisverslagen. Af en toe...hug. Apf

  • 18 Maart 2014 - 18:31

    Maaike:

    Leuk Tim dat je ons via deze blog op de hoogte gaat houden van je avonturen! Succes met inpakken, waarschijnlijk moet je nog dingen achterlaten, bij mij past het tenminste nooit in m'n backpack ;-) Geniet van je laatste dagen hier en heel veel plezier!

  • 20 Maart 2014 - 17:35

    Lies:

    Dag lieve Tim, we gaan zo naar Schiphol om je uit te zwaaien...snik.. Onwijs veel plezier en ik ga je dagelijks in gedachten knuffelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Hoi, ik ben Tim en ik ga op reis naar Zuid-Amerika.

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 5277

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 27 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: